vrijdag 14 november 2014

De Groote Oorlog...een gepassioneerd verteller in de klas.

De opa van Roanne weet heel veel over de Eerste Wereldoorlog. Bovendien kan hij dit boeiend vertellen. De kinderen hingen dan ook aan zijn lippen toen hij kwam spreken in onze klas. De voorwerpen die hij meebracht, de brieven van een soldaat die hij voorlas, het meeslepend verhaal...allemaal dingen waarvoor wij Roannes opa (tevens voormalig leerkracht en directeur van onze Basisschool Bellevue) ontzettend dankbaar zijn! Een oprechte DANKJEWEL!



 
 

























8 opmerkingen:

  1. het was een leerrijke dag fijne groetjes febe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Febe en Negin, fijn dat jullie het leuk vonden! Ik vond het ook boeiend. Groetjes van juf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het was super luek deze dag het luekste was dat ik de helm mocht aandoen .HET WAS ZOO
    COOL.
    fijne groetjes.


    amine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was grappig om mijn eigen bompa te zien voorlezen, maar ik vond het heel,leerrijk.

    Groetjes van Roanne. 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat was SUPPPPPPER leuk jufrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vond het leuk om over de oorlog te leren P.S ROANNE COOLE BOMPA

    BeantwoordenVerwijderen